mysdag

Igår var jag, Sofie, Simon, Jessica och Emilsson till stan och sen IKEA. Vi åt på IKEA restaurangen och gick omkring i full harmoni, det var mys.
Sen åkte vi hem till mig men Sofie och Simon drog tidigt båda två. Så jag Jessica och Emilsson stannade hos mig och spelade geni.

Jessica får en fråga som går ut på att hon ska säga en stad i ett fransktalande land.

Jag: Gissa bara på nån stad....
Jessica: I fransken?


och menar Frankrike! hahahah

Jag ser Kotten (katten) sitta i fönstret och vill in så jag ska be emilsson släppa in honom men säger:
"Kan du släppa in Emilsson?" och tittar rakt in i ögonen på Emilsson som inte fattar nånting när jag och jessica börjar nö-skratta...

IKEA pictures;




Tvingade Soffan att sitta på minimal stol. heeehehehehee


Såhär mycket gick det att stänga när Simon satt i den

Hela jag fick plats, men var ju tvungen att göra den obligatoriska tummen upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0