paronpaj.blogg.se

Gå in på godingen Sofies blogg paronpaj.blogg.se (kan inte länka xd) för att få se bilder från gårdagen. Vi var ute på ett litet äventyr med en otroligt mystisk väg och en otroligt creepy bil. Det var otroligt härligt. Vi är speciella!
Efteråt blev jag iaf sugen på att kolla upp bilder på hur vissa bygnader såg ut förr, och då menar jag byggnader som finns i min närhet så att säga. Så det blev att googla eftersom jag är mästare på det, därför är Sofie min vän liksom.


Gamla Frykåsen station (riven), det kan man inte tro om man vet hur det ser ut idag.


Kil station 1912. Fiiint!


Gunnarsbytorp skola, använd i 100 år tydligen. (Riven sedan många år tillbaka). Här lekte jag en del när jag var liten.


Kolla springbanan! :D Gamla Sannerudsvallen. Ingen byggnad men den fick komma med ändå.


Kom även över en bild från broraset i Kil. Så hemskt.


Kom över den här bilden också. Detta är då vårt gamla hus. Fast fotot är taget 2008 så jag bodde inte där när det togs. Sofie trodde mig inte först när hon fick se det ;D Ligger ca 1.7 km från Frykåsen station i en glänta i skogen. Vill bo där igen tack!

Finns nog inte så många som finner detta inlägg läsbart men det struntar jag i.
Det är mest dedikerat till Loppan! Thihihhiihih :*

Kommentarer
Postat av: terre

coola bilder ! speciellt stationen i kil, haha :D

2010-09-13 @ 18:41:12
URL: http://theresespettersson.blogg.se/
Postat av: Sofie the great friend

årets blogginlägg ♥

2010-09-13 @ 18:59:18
Postat av: Lomina

Ååh vilken rolig nostalgi! GRÄV FRAM LITE TILL!

2010-09-18 @ 16:15:05
URL: http://l0mina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0