kvälls-regn-promenad

Nu har jag nyss varit ute och gått med Ingrid och Sofie i regnet. Det var skönt.
Först blev det lite missförstånd vart vi skulle mötas och så för jag skulle möta upp dem för de var tillsammans. Och  då tog jag fel väg så det blev å jogga, vilket jag brukar undvika till max. Men jag puschade mig själv och orkade förvånansvärt långt! Blev stolt faktiskt. Plus att jag är förkyld så min kondition är till och med värre än vanligt så ni kan ju gissa hur mycket jag flåsade! ;)
Nu har jag pimplat i mig en flaska vatten, ätit en lingongrova och lite müsli, goo kvällsmat! Nu snart blir det sängen och kolla på Harry Potter och hemligheternas kammare. Det är nåt med den mannen alltså... HAHA


Kommentarer
Postat av: therese

är det möjligt att du har en fetish för trollkarlar...? ;)

2010-09-21 @ 19:15:22
URL: http://theresespettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0