ja

Sitter nyduschad och nyåten i sängen och gör absolut ingenting just nu.
Och vad ska man göra ikväll? Vet inte riktigt vad jag orkar eftersom också jag har dragit på mig en skön förkylning :S Sov hos Malin och Johan inatt och precis när vi ska lägga oss känner jag hur näsan täpper igen och halsen lika så och sen vaknar jag nån timme senare DRAT förkyld typ... Så kan det gå!
Bytte header och bakgrundsfärg igår också, bara för att jag kände fört. Höhö


Jag och Jessica förra helgen (a)

hhihiihihhihihihihihihihihihiih :))

Kommentarer
Postat av: helen

=)



Testat mineralsmink? jag använder det varje dag. det är super.. och täcker hur bra som hellst. Som vanlig foundation fast bra för huden!! tävlar ut ett stort kit i min blogg nu :) var med!

2010-09-17 @ 10:13:12
URL: http://hiilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0