hippie

Jag och Sofie ska vara hippies imorn, för vi ska nämligen till Elin i Arvika på fest! Ska bli så otroligt kul och jag är extremt taggad nu faktiskt! :D
Har haft lite problem med vad jag ska ha på mig för tröja så jag tog en vit gammal en och målade den med vattenfärg helt enkelt! (y) Ni ska få se:


Började med en test t-shirt, skvätte mest runt med en massa färg för att se hur mycket vatten det krävdes.


Början på den "riktiga" t-shirten.


Och det slutliga resultatet!
Jag vet att den är skitful men tyvärr så har jag inger mer t-shirt att kladda på så denna får duga!
Jag tror iaf att budskapet når fram? ;)




Kommentarer
Postat av: anna

sv: jo de är helt okej :)

2010-10-28 @ 23:05:19
URL: http://annanormann.blogg.se/
Postat av: afra

Oj, sk*t snygg tröja! Håller också på med en tröja men kommer aldrig nån vart på den :P

2010-10-28 @ 23:07:08
URL: http://aframatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0