Terrisen

Idag har jag sett på Skönheten och Odjuret och såklart varit med Terre. Vi tittade på Tarzan och så klippte hon mina toppar. Och tro mig, det behövdes. Vi cyklade även till Coop (vårt andra hem) och påvägen dit hoppade Therese kedja. Men det fixade Meckar Linda! (Ska inom kort lansera ett cykelfixar-pcspel med just det namnet).

Terre: Fan! Kedjan hoppa!
Jag: Okej, kom hit med cykeln då.
Terre: KAN DU SÅNT HÄR?!
Jag: Men det är ju bara kedjan som har hoppat -.- Svååårt menar jag.
Terre: Jag har aldrig stött på nån som kan fixa sånt förutom typ pappa.
Jag: Herregud...


Så jag fixade det, i MÖRKER! Då blev Therese allt stolt över mig.
Hon tvingade mig också cykla till Coop i långkallingar........


Snyggaste outfiten ever..


Lägg märke till det fina "knäskyddet" som syddes dit i torsdags. Väldigt hippt.


Och ja, jag har Esmeralda på kudden..........

Kommentarer
Postat av: terre

haha ! XD ja, jag tycker verkligen att du ska lansera ett sådant spel :: :: :: :: ::

2010-11-15 @ 18:16:19
URL: http://theresespettersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

....som du fått av Bam.....

2010-12-05 @ 08:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0