lillerudsfest

Det blev en mycket lyckad kväll igår! Först var det inga som dansade men det fixade vi genom att tagga benet. I slutet av kvällen var det hur många människor som helst som taggade, så detta kommer etablera sig!
Tagga benet är förövrigt en skitsnygg dans som Terre kommit på.
Jag och Sofie skulle ju sova borta i Svanskog men det slutade med att hennes föräldrar hämtade oss, och tack gode gud för det. Jag dansade så mycket igår att jag har ont i hela kroppen, och jag hade fel skor så jag kan knappt böja tårna utan att dö av smärta! :o Men det var det värt! Verkligen kul att få träffa Louise, Johan och Carro igen också! Hoppas vi ses snart igen.
När vi åkte tåg till Åmål så träffade jag och Sofie på världens skönaste konduktör också. Hon såg att jag var rockare så hon spelade massa gamla rocklåtar för oss. Skitskön. Det slutade med att vi pratade med henne hela resan.








Här ser man smiiiiinkeeet när det är nygjort så att säga, vad tycks?! :D

Kommentarer
Postat av: terre

vilken mother fucking sexy bitch ! :D sminket blev ju skitsnyggt ::

2010-11-13 @ 16:45:31
URL: http://theresespettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0