husmor

Jag har diskat i 1h och 15 min denna afton! FYFAN. Disken syntes oändlig men till slut var det över och jag kunde torka av mina russinfingrar. Aldrig någonsin har de behövts plågats så efter en vanlig dag. Fy och skam va vi måste äta här hemma som producerar så mycket disk. Mellan 20.00 - 21.15 stod jag vid diskbänken ock lekte husmor. Jag ska skaffa mig antingen en karl som gillar att diska eller en diskmaskin när jag flyttar hemifrån. Pappa säger:
-Vi behöver inte diskmaskin.

Jo far. Det gör vi.
Nej men jag är bara bitter en liten stund nu, det går snart över för nu ska jag se på min lilla favorti Bridget Jones! Undrar vad hon har för satyg planerat idag? (Har ju sett båda filmerna miljoner gånger och kan replikerna, men ändå. Mycket mer spännande om man låtsas om att man inte sett det förut). Och det där är nog den längsta parentesen jag någonsin gjort. Stackars dig som detta läser, du ångrar dig nu va? Jaa, vad har du gett dig in på? Men nu är det snart slut iaf, behövde bara beklaga mig i en si sådär kvarts lästid ungefär.
Imorn får jag äntligen träffa Soffan igen, och Larsson! Ska bli urkul!
Men nu fr det räcka.
Puss hej, det var allt för mig!


Berget jag nyss bestigit

Kommentarer
Postat av: terre

berget du nyss besteg... hette det brokeback mountain ? :: :: ::

2010-11-19 @ 17:02:40
URL: http://theresespettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0