fredag, finally!

Jag har fått praktik men följde med Sofie till skolan ändå, bara för att vara sällskap. Yes, så snäll är jag.
Jag hittar för övrigt inte till min praktik (börjar på måndag), men det tänker jag inte tänka mer på nu för det är freeeeedag! Ska snart börja göra mig i ordning inför kvällens alla bravader. Måste sminka mig med massa massa svart runt ögonen och tupera håret- det kan ta sin tid. Men det gör inget för jag är super taggad och jag bara vet att det kommer bli lyckat ikväll! Kosta vad det kosta vill, jag SKA till Åmål/Svanskog!

Toaletten duschen, Jag har gömt mig för sista gången i den
Och vem blir inte kall naken och våt i en tom hall?

Jag är en vampyr är såå bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0