Pictures

Dagen idag har varit ganska trist. Började med att diska, sen så tänkte jag städa köket åt mamma men det orkade jag inte. Så jag gick ut på liten promenad med Marja istället. Plockade massa massa vitsippor som jag tänkte ställa på köksbordet så mamma skulle bli glad åt det men när jag kom hem och satte dom i vas så var dom helt slaka :( Så det var bara att kasta, snyft... Höhö. Ikväll blir det nog att se film med de efterlängtade godingarna Elin och Sandra! :D Hoppas på att Sofie hänger med också :) Aa, men nu ska jag städa mitt rum för det ser ut som ett bombnedslag! Slänger upp lite bilder från mina lediga dagar typ;


Skogspromenad med Sofie i onsdags :)




Sofie hittade en tjockis


Antagligen världens största myrstack! ;o


Sofie har alltid haft lika snygg stil! ;D


höhö <3


Promenix


Converse


Himlen var oskyldigt blå

Ny header också, hop you'll enjoy it!
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0