Gaah

Jag sov hos Sofie inatt, trelvigt värre, vi kollade på I love you man och den var skitkul! :D Vi skulle också kolla på Pearl Harbor men båda två somnade och jag hade inte ens bytt om till sovkläder men var för trött för att byta om när jag märkte det ^^ Iaf så gick vi upp runt elva, åt frukost och kollade på Don Juan DeMarco. Johnny Depp är så snygg! Filmen var jättemysig och jag kommer garanterat se den igen.
Vid halv ett drog vi upp till Höjda där vi mötte upp Carro och Therese. Började gå Ömansmilen i en rätt skön gångtakt, var rätt jobbigt i början men sen vande man sig. Efter ett tag så hamnar jag i ledningen och Therese hackar efter så jag och Sofie sprang före utan Carro och Therese. Vi sprang jättemycket, faktiskt! Efter ett tag mitt i springningen så ramlar jag på en stock, men det gick bra. Lite senare så ramlar Sofie och stackarn får hål på sina träningstights men jag kunde inte sluta skratta! Vi tänkte iaf att nu är vi väl snart framme? (Hade gått i 1,5 timme kanske) och till slut så kommer vi ut på en väg, YES! Vi följer ett grönt spår men till slut kommer vi på att det var fel gröna!
Vi hittade ne gubbe och frågade om det var långt till höjda och allt han hade att säga var; Ni är för jävla långt borrrta! OH NO! Vi fortsätter gå och till slut ser vi en skylt: <---- Ömansmilen. Då var vi där vi hade gått in på fel gröna så vi hade bara gått in i skogen, gått tre km ungefär för att sedan komma ut där vi skulle gått egentligen!
Det hade varit ganska okej om det inte var så att jag hade fått blåsor på båda fötterna av mina värdelösa skor >.< Vi bestämde oss iaf att ta asfaltvägen upp till Höjda ,där cykeln stod parkerad, så jag tog av mig mina skor. Det gjorde så ont! Men vi tog oss iaf hem till slut (efter att vi nästan ramlat+ snudd nära på blivit påkörda och att Sofie sabbat min tå!). Så nu är jag hemma och har nyss duschat, sitter halvdöd i soffan. Är såå trött efter dagens bravader! Kommer nog sova väldigt tungt inatt.

Förlåt för ett långt inlägg men jag var tvungen. Nu ska jag sno bilder av Sofie att lägga ut här (a) Ha det gött!






Det var lerigt också!

Sofie, i'll pay you back someday for using your pictures ;)

Kommentarer
Postat av: sofie the great runner

sitter i sängen nu och känner mig för jävla grym efter dagen. WOHO :D

2010-05-06 @ 18:01:34
URL: http://paronpaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0