15/2-2010

Hej på er där ute. Nu var det väldgt längesen jag faktiskt skrev nånting i bloggen, har inte haft någon blogglust överhuvudtaget. Men jag ska försöka bättra mig!

I helgen har jag iaf varit med Simon, Jessica, Chrille, Emilsson och Carro. Och Carro åt upp ALLT mitt godis! >.<
Vi kollade på "The proposal" med Sandra Bullock och den var faktiskt ganska bra :) Vi kollade också på "Linas kvällsbok", och den är ju inte fullt så bra xD hehe.

Igår, söndag, blev det att baka s.k födelsedagsgodis och kolla på Donnie Darko med Simon och Jessica. En helt okej film men slutet gjorde att man inte fattade ett skvatt!

Jag har ju gjort en ny header också, inte direkt vacker men jag var så trött på den förra.

Nu orkar jag inte skriva mer men tänker göra ett inlägg med bara bilder här ovan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0