Nattkvisten?

Jäjä, tänkte skriva lite såhär på "kvällskvisten". Eller borde man egentligen kanske kalla det "nattkvisten"? För det är ju närmare natten nu. Det kräver nog en funderare. Men föresten, vem kom på uttrycket kvällskvisten? Det är ju jättefult xD Tycker jag iaf.

Har spelat Risk med Malin, Johan, Chrille och Jocke i ca 3 timmar, från 19 till 22 ungefär. Det var kul förutom att dde gaddade ihop sig mot mig; Linda är farlig! Och så vips! Var jag ute ur spelet efter 2½ timmes spelning ungefär. Jag måste erkänna att jag tycker inte om att förlora, men jag är ingen dålig förlorare!


Risk fast med Monopol pengar på xD

Har ju bytt till en lite juligare header också, den passar in på min personlighet perfa faktiskt! Jag har gjort den själv det är därför den inte är så "utvecklad" eller vad man ska säga. Och eftersom julgranar är gröna så gjorde jag det grönt längst bak så att säga. Malin hjälpte mig byta teckensnitt också :) Jag gillar att göra lite småförändringar i vardagen ibland, som tex förra helgen. Då vände jag på hela rummet. Alltså inte bokstavligen talat, jag mublerade det spegelvänt ;D

Imorn ska jag till skolan. Det finns säkert de som tänker: "-PÅ EN LÖRDAG?!".
- Ja. Töligt nog så är det öppet hus på Broby Grafiska imorgon så vi ska vara där mellan 11.30 och 15.00 ungefär. OJ va roligt! -.- Men vi får ju en ledig dag senare, vi får gå på sommarlov den 11 istället för den 12, JIPPIE. Hellre tar jag den lediga dagen typ en fredag eller en måndag så att man får långhelg. Men inte då! Aja får väl se hur kul det blir.

Men nu blir det film och sedan nanna, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0