Freedag!

Idag har det varit en rätt lugn dag i skolan, vi har bara haft grafisk grund hela dagen. Det är gött ibland. Började dagen med att göra typ sketcher om klassrumsmiljön i vår klass. Viktor i min klass spelade vår dryge mattelärare Roger och var skit lik! xD Det var väldigt roligt. Idag har jag också fått hur jäkla många fula skrattanfall som helst, vet inte vrf. Har väl varit övertrött antar jag ^^ Ska bli gött med en lugn helg nu!

Men nu ska jag gå på toa och sen sticka till Simon, får se om jag kan lyckas få med mig Emilsson också :P Det är inte alltid det lättaste för att han är såå dryg xD Haha.


Jag och Simon förra sommaren :P

Kommentarer
Postat av: sofie

Du är söt Linda :*

2009-11-06 @ 21:47:45
URL: http://paronpaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0