hej

Tack Anna för alla trevliga kommentarer med alla möjliga olika namn, tex Sven. Det var väldigt... roligt.... ;)

Hemma från skolan en sväng nu, inte så länge för jag ska till tandläkaren sen, jippie. Tog bussen från Sunne kl 12.15 (den var knökfull :o) men ska inte va i stan förens kl 16.10 (6) Mor min tyckte jag skulle ta den tidiga bussen för säkerhetsskull och jag sa inte emot direkt. Speciellt när jag fick reda på att det skulle vara papperslära på lektionen idag ^^ Gött att slippa! Mamm ska följa med till stan sen så ska vi in på IKEA och leta ny jakca åt mig också, ska fråga om jag kan få en tröja från gina som jag vill ha också. Och kanske en väska, har verkligen kris! :o

Är lite sisådär smått nedstämd också men man får väl hoppas det går över bara :P Det är inte trevligt för de andra i skolan att var amed någon som är på dåligt humör..

Kommentarer
Postat av: Sven

varsågod! det var så lite så! :D

2009-12-03 @ 17:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0