Anna/Sven lilla!

Idag började vi 11.50 så vi tog bussen från kil 10.40 :) Det var väldigt gött med sovmorgon. Och Bob, jag SOV till och med inatt! :D Hihi. Men stackars Anna hade glömt att vi hade sovmorgon så hon tog det vanliga tåget vid kl 7... Hon kom på när de var vid Rottneros att det var sovmorgon. Batteriet på hennes mobil tog slut och hon hade inget kort med sig så hon kom ingenstans, idag var nog första gången jag faktiskt tyckte synd om Anna helhjärtat ;) ♥ Men hon hade ju iaf svin snygga skor på sig! :o :D
Det var för övrigt ganska värdelöst att åka till skolan idag för vi hade bara två lektioner och vi gjorde typ ingenting. Men jag fick en VÄLDIGT uppskattad hälsning iaf, det var super kul fast inte för Terror :)
Ikväll är det NAVY CIS och det älskar jag! Men just nu blir det nog lite engelskaarbete och Scrubs.
Hare bäst, KÖSS!



Svennö!

Kommentarer
Postat av: Anonym

dvärg från snövit xD hahaa omg

2009-12-28 @ 19:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0