Godnatt, eller nåt?

Tänkte lägga mig i tid men kan inte somna. Har som den gamla klyschan säger "alldeles för många tankar i skallen". Eller nåt.
Men det är inte alldeles negativt, tankarna består av olika idéer inför framtiden, saker jag vet kommer hända som jag är så otroligt peppad inför, saker som hänt som gjort mig glad eller ledsen, saker som antagligen kommer hända som jag inte kan göra något åt. Ja det är väldigt blandat och väldigt otypiskt mig. Tankarna får gärna vara där men inte just nu, inte ikväll, jag är trött och vill sova.

Bara för att det inte finns någon passande bild till detta inlägg och jag ändå bara måste ha med en bild så får det bli en glad bild från pip i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0