nalle puh citat

"Den bästa platsen att gräva en mycket djup grop i vilken man vill fånga en Heffaklump, vore någonstans där en Heffaklump redan befinner sig, bara någon meter längre fram ungefär."

"Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det."

Du Puh, vad är det första du tänker när du vaknar på morgonen?" frågade Nasse
"Jag undrar vad jag får till frukost", sa Puh.
"Vad tänker du Nasse?"
"Jag undrar vad det skall hända för något roligt idag", svarade Nasse
"Mmm", sa Puh tankfullt, "Det är samma sak".

"För att verka avspänd och helt tillfreds kan man gnola tiddeli-pom några gånger på ett vad-ska-vi-göra-nu-då-sätt."

"För den outbildade är ett A bara tre pinnar."

"Ingen kan vara nere med en ballong!"

Om någon frågar dig hur en som precis flyttat dit egentligen kom dit, och du inte vet, kan du bara säga "På det vanliga sättet, om du förstår vad jag menar".




Kommentarer
Postat av: Tommy

2011-01-20 @ 12:51:45
URL: http://tomkih.blogg.se/
Postat av: terren

sv: ja tack, jag tycker åxå att bilderna är jättetrevliga !



men alltså, jävlar va sjuk du är... :@

2011-01-20 @ 16:13:05
URL: http://theresespettersson.blogg.se/
Postat av: sofie the great tjatare om same stuff over and over and over and over again

årets gulligaste bloggläsning

2011-01-20 @ 18:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0