Känner mig som ett hembiträde...

Nejdå det gör jag inte ;D Men idag har jag städat hela badrummet och diskat, ungefär det enda jag hunnit med sen jag kom hem från skolan. Eller jag har hämtat mitt legg också, såg barsk ut ^^


Se så fint!


Det här skåpet gick knappt att stänga innan, men nu är det så fint organiserat!


Samma sak med detta skåp... 
En suddig pappa kom med också, och ja, de flesta av mina bilder är tagna med mobil.
Stå ut med det! ;)

Nu ska jag cykla iväg till coop och köpa frukt som belöning för mitt fina arbete!
Lägger upp bilder från i onsdags när jag kommer hem sen skulle jag tro. Dom vill ni INTE missa!


Kommentarer
Postat av: terre

haha, barsken !



sv, lyssnar på: ja den är hur bra som helst :D

2010-09-24 @ 10:07:00
URL: http://theresespettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0