sorry

Det blir inget blogginlägg idag. Jag orkar helt enkelt inte skriva ett :) För det här är inget blogginlägg, det är en dröm! Du kommer ha glömt det när du vaknar!
Men i drömmen så får du reda på att Linda hade trycklektion idag. Och att hon har varit arg. Vääldigt dåligt humör alltså.


HÄR GÅR DET UNDAN OCH JA BILDEN SUGER MEN RULLEN RÖR JU PÅ SIG OCH DET ÄR EN MOBILKAMERA!


Jag, Terre och bandaget ("hårbandet")


Sofie fick ett skrattanfall ÅT mig, då blev mitt humör inte bättre. Men jag gillar henne ändå <3

Kommentarer
Postat av: terre

sv: nej den får förmultna av sej själv ! (Y)

haha, bandaget...

2010-10-20 @ 20:48:35
URL: http://theresespettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0