Soffan proppan

Idag har jag varit hemma från skolan, Sofie också. Och vi kom på att vi bara har träffats EN gång den här veckan! Vilket var endast under förmiddagen igår ungefär. Detta är ju inte acceptabelt. Men såklart har vi iaf pratat via msn, sms och telefon. Skulle inte klara mig utan den här tjejen. Hon är alldeles underbar och världsbäst!
Älskar att jag med henne kan vara fjantig i skolan (och hemma med för den delen), babbla på i timmar utan att vara a pain in the ass, vara oseriös och hon förstår, kan sitta bara tysta och iaktta KY-elever och jag behöver aldrig vara rädd för att skämmas när jag är med henne, för hon är så cool att hon inte bryr sig. Det är braao.
Och jag älskar att vara med Sofie för vi uppskattar samma saker, såsom Colin Firth, gamla hus, höstlöv och massa andra små-saker som ingen annan egentligen tänker på!

SOFIE IN MY HEART, thihihihihihi! Besta hesten på festen som inte alls är som pesten!
Puss på dig min gosi-gos!


sööööööt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0