Sofiiiiiiiiie är bäääst

Gick nyss in på Sofies blogg och vad ser jag? Jo, världens super duper mega sötaste inlägg! Hon har skrivit massa söta saker om henne och mig. Shit vad jag tycker om den här bruden alltså.
Jag sitter faktiskt och tittar på Mamma Mia nu bara för att hon alltid sjunger The winner takes it all för mig. Sofie är otroligt duktig på att sjunga den, ni skulle bara veta.
Jag längtar så tills vi ska spendera heeeeela fredagskvällen tillsammans. Det kommer nog inte vara en tyst sekund. Sofie är en av mina absoluta favorit personer i hela vida världen och jag är så glad över att hon stått ut med mig konstant i ca 4 år nu. Sofie är min beeeeestis och gosi-gos <3


I don't wanna talk....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0