Pers-mers

Som jag skrev tidigare så var jag hos Jessica i helgen. Det var jag, Simon, Jessica och Emilsson som var där och vi hade mycket trevligt! Helgen fylldes upp med grillning, lite fiske, solning och massa roende av eka! Jag hade väldigt kul och vi tog lite bilder som jag tänkte lägga upp nu :) So here you go!:


RO!


Grilli, grilli


Sajmon


EAT THAT SAUSAGE!


MARSCHMALLOWS! :D


Gris-Emilsson!


Släktingarna lika som bär? ;D

Det var några av bilderna som togs denna helg :)! Vet att dom kanske inte är dom bästa men det är för att vi tagit dem med mobilkameror ;P Titta och njut iaf!

Ha det gött hej!

Kommentarer
Postat av: Larsson

Det såg ut som ni hade kul iaf :) Blev sugen på marschmallows nu! :D

2010-05-31 @ 23:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0