Onsdag

Nu har jag blivit dålig med uppdateringen igen har jag märkt. Fy och skam!

Igår var jag iaf ute och gick med Simon och Jessica i 4 timmar! :o Gött vare! Fast jag hade väldigt ont i fötterna och benen sen när jag kom hem. Jag tog jättemycket bilder men dom har bara Simon än så länge så de kommer någon annan dag!
Och vad har hänt idag då? Jo just ja, jag försov mig imorse så jag missade tåget, men det var första gången faktiskt. Kunde inte somna igår så det var nog därför jag stängde av klockan på första ringningen, brukar aldrig göra det annars.

Har varit underbart väder idag och igår också! VÄRMEEEN ÄR MIN VÄÄÄN! <3 älskört.

Aja, det var allt. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0