Bilder

Har inte bloggat på ett tag så jag har lite bilder nu som ligger och skräpar ;) Tänkte att jag skulle ta och läga upp några nu medans jag ändå har tid! :D

Ikväll blir det ut också, hoppas på en fartfylld kväll med kul folk! :D


Hjälpte Simon måla i källarn. När vi var färdiga för dagen så lämnade vi vårt märke till de som har huset om många många år! :D ^^


Emilsson har tagit körkort så jag och Simon åkte med honom på en sväng i mor hans bil. Det var mycket trevligt! :D Först åkte vi till Coop en sväng, sen...


... åkte vi till Fryken :)


" Det är mycket pengar i pallar!"


Sen åkte vi vidare till Boda för att hämta Jessica, och påvägen hem behövde Emilsson pissa så vi gjorde ett litet stopp.






Vi körde på'n


Första färska jordgubbarna för året åts med Simon och Jessica :)
Simon gjorde ett monster.


Klädde upp sig lite lagom för Jockes student.


Stilig bror jag har :D


Skylten (Bianca är klassen för dig om inte förstod)


Som ett avslut på detta bildinlägg får det bli en EGOBILD!!!!11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0