Skoghall

Igår var jag, Carro, Simon och Jessica i Skoghall hemma hos Larsson. Det var väldigt trevligt :) Vi fick sällskap av Erik och Sammi också. Först tittade vi på en film som Johan tipsat mig om, den var ganska dryg och lite svår att förstå tycker jag men den var ändå ganska intressant eftersom den är baserad på en verklig händelse och innehåller autentiskt material! Vi kollad också på paranormal activity, jag har sett den en gång förut fast versionen fårn 2009 och nu såg vi den från 2007 som va snäppet värre Oo Jag grät första gången jag såg den så vad tror ni inte jag gjorde nu då? Piiisamt... Men det är väldigt bra, speciellt om man tror på andar, spöken, demoner och liknande vilket jag gör.

Imorse vaknade jag och såg att jag hade fått sms från Älskling Therese, hon undrade om jag ville hänga med ut och gå så det gjorde jag! Det kanske inte går så snabbt när man är ute med mig men jag försökte hålla tempot och det var jobbigt må ni tro! Fast jag vet inte hur jobbigt det var för Therese, antagligen inte riktigt så illa ^^ Hehe. Senare under dagen hopaps jag på att det blir att spela lite fotboll iaf, saknar det lite jag!

Jaja nu blire det att äta frukost och duscha :) Ha det bra hej!


Snott från Sofie så det är inte från dagens promenade ;D



Therese!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0