Uppdatering

Ja jo uppdatering har inte varit min bästa sida i sommar... Har tänk att jag ska göra ett inlägg med massa bilder så ni får veta vad jag har gjort under den här tiden. Vet inte ifall jag orkar, fast gör jag det inte så dödar Therese mig och jag orkar verkligen inte bli dödad! Så atte, ja. Here I go. Försöker göra med så få bilder som möjligt och bilderna suger, orkar du inte kolla på alla så förstår jag. Det är lugnt liksom.


Först jobbades det.


Hårt jobb, väldigt slitsamt!


Blivit bra vän med The Black Snale Von Schedolf and his gang.
Vi är och har stora svarta.


Åkte på en 10 dagarsresa till Skåne med Malin och Johan.


Såg ett äckligt sår när jag kom hem.


Det tillhörde en Wigga.


Skaffat många fina nagellack, fast nu har ytterligare två färger tillkommit denna sköra skara.


Spelat världens tråkigaste spel hos Daniel... Martins jävla fel.


Lagat natta-mat


Grilla massa kööörv hos mig.


Lånat ut sängen till Elin och inte haft någon extra-madrass tillgänglig.


Blivit stoppade av polisen för ingenting typ, Emilsson sket typ på sig.


Upptäckt att David är världens bästa!


Färgat håret brunt.


Myst en smula med Elin.


Hittat frän grej. (Emilsson såg den först)


Lagat gör go mat med dessa tre! :)


Varit ute och gått i spöregn.


Börjat skolan. Sofie gjorde en otroligt söt anka.


Dribblat pilatesboll med cykel i Skårebol med Simon och David.


Åkte till Sahlströmsgården med skolan. Det var inte direkt kul men det dög eftersom man slapp skolan.
Vi skulle måla något som hade inspirerat oss typ. Med akvarellfärg.


Therese valde att måla en vägg av ett av husen och ett äppelträd.
Mkt fina!


Jag valde en blomlåda och en grushög. Kunde inte komma på något så det blev värdelösa grejer! Och värdelöst resultat ;D Fast min svensklärare gillade dom; "Du har verkligen hittat en egen stil! Väldigt fint!"
Man får väl buga och bocka antar ja.


Idag har vi fått våra tryck-kläder. Otroligt fina, skorna tar död på mig.

ACANG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0