Trött

Hade idrott i skolan idag. Tanja tvingade mig springa 60 meter, och jag hatar det. Hon är dum, gånger tvaaauuuu!
Skulle egentligen ha pluggat matte idag efter skolan, med det blev inte så. Flyttade över filmer, bilder och musik till vår gemensamma bärbara till mig bärbara istället.
Nu sitter jag och tittar på Ullared och är otroligt allmänt trött... Igår gick jag och la mig tio för att kolla på en film innan sovdags, men jag var så trött då med så jag somnade direkt!


Sådanhär trött känner jag mig just nu

Tror verkligen jag börjar bli sjuk också, för nu har halsen börjat göra ont också. Darn

Kommentarer
Postat av: sofffan

tvaaaaaaaaaaaaaau

2010-09-06 @ 21:48:01
Postat av: terre

bra jobb på idrotten !

2010-09-07 @ 14:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0