Train

Jag och Sofie gick varandra på nerverna så otroligt mycket förut så vi  frågade engelsk-läraren Sally om vi kunde få sluta tidigare (14.30 ist för 14.40) för att hinna med tåget 14.57 , men istället så säger hon att hon kan skjutsa oss två till stationen! Härligt! Tänker vi, slippa gå är det bästa som finns i Sunne för oss två. Men när kl är 14.53 kommer hon ungefär, och vi tänker nu hinner vi aldrig. Men när  det är två minuter kvar tills tåget ska gå så åker vi från skolan och HINNER MED TÅGET! :D Men det var nära att vi inte gjorde det ;D
Väl på tåget så var det ju fullt så vi fick klämma oss upp på en trapp, bland alla södra vikenare... Det var en ganska dramatiskt resa ska ni veta! De missade att stanna i Bäckebron och en kille hade in ga pengar, en hel del tjööt blev det.  Men det var lite kul iaf ;D

Nu sitter jag hemma och har ont i magen, blä. Ska till Malin och Johan sen för att vara med Johan, hoppas mamma följer med mig och köper naturgodis innan hon skjutsar mig (a)

IDOL FRÅN KARLSTAD IKVÄLL KL 20.00!


Han ju inte riktigt ta kort på tåget så jag ville ta ett på Sofie istället. Här är resultatet..

Kommentarer
Postat av: SOFFAN

strl small på jackan, då blir man lite stolt :D hehehe, allt prat om vikt i skolan sätter sig i hjärnan tror jag :D

2010-09-10 @ 17:02:24
Postat av: SOFFAN

strl small på jackan, då blir man lite stolt :D hehehe, allt prat om vikt i skolan sätter sig i hjärnan tror jag :D

2010-09-10 @ 17:02:25
Postat av: terreperre

era grisar ! trodde inte att ni skulle hinna :@ haha, bra kommentar soffan !

2010-09-10 @ 18:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0