övningsköra

Var och övningskörde med syster Malin och Johan förut. Både Malin och jag är nybörjare så det är lite hackigt ;D Fast vi sköter oss väldigt bra för att inte ha kört förut, faktiskt. Det var väldigt roligt att köra och nu är jag helt inne på att fixa allt det här med övningskörning, så det blir att ta ett snack med mamma sen.

Malin vek sig av skratt i baksätet när jag körde. Hon tyckte jag prata lite roligt stundvis.

Jag när jag körde i ungefär 30: "Va fort det går! Hehe, tänk er mig på en motorväg."

Kommentarer
Postat av: terre

haha om du tycker 30 är fort så vill du nog inte åka med mej ! ;)

2010-09-26 @ 18:57:18
URL: http://theresespettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0