Nighty night

Tänkte att jag ska göra alla riktigt stolta över mig och faktiskt blogga en gång till den här veckan!
Nu blev ni chockade va?! Haha.

Har iaf varit hos Martin denna afton och spankat ass i "Med andra ord!". Jag och Martin fullkomligt äger på det spelet. Daniel, Elin och Emilsson var ju inte fullt så bra som oss.

Martin: Rebell!
Jag: Billy The Kid!
Martin: RÄTT! :O:O

Jag menar, hur lyckas vi? Otroligt skickligt samarbete.

Förra gången vi spelade

Jag: Stor oxe!
Martin: Buffel!
Jag: JAA! :O :D

Weird.


Aja. Nog tjatat om det. Just nu sitter jag iaf och väntar på att David ska komma hit, det blir nog myyys. <3

God natt på er! Eller god morgon kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0