ännu en tryckdag

Idag i skolan var vi i tryckhallen och på studiebesök på Tetra Pak. Tyvärr har jag inga bilder från besöket eftersom man inte får lov att fota där inne :/ Men jag har några fina bilder att bjuda på iaf!
Nu ska jag dra mig mot Therese och sedan ska jag va med David :) Vet inte riktigt vad vi ska hitta på ikväll men vi får väl se vad som händer.
Har matteprov imorn, kommer gå bajsdåligt!


Först fick vi stå utanför skolan i 30 år, det var inte kallt. Verkligen inte...




Carro blev lite sur för att det skulle ta sån jäkla tid att komma iväg ;)


Smygfotade inne i Tetras konferensum när ingen var där.


Sådana här fin-fina hattar var vi tvungna att ha på oss inne vid själva tryckningen på Tetra. Jag och Therese sparade våra eftersom vi var tvungna att ha ett kort på dem! Vi hade också långa vita rockar på oss, ingen höjdare... -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0