snor från sofie

Jag älskar KY-elever, speciellt dom som hälsar.
Jag älskar att få supergulliga, långa och roliga sms.
Jag älskar Sofies klädstil.
Jag älskar levande ljus.
Jag älskar att mysa med favoritpersoner.

Jag hatar p-gubbar.
Jag hatar knirriga bh-ar.
Jag hatar att det inte är någon värme på mitt rum.
Jag hatar att väckningsfunktionen på min väckarklocka inte fungerar.
Jag hatar ost och mjölk!

Jag vet inte vad jag ska ha på mig imorn.
Jag vet inte varför kärringen på IKEA vägrar svara, jag och Sofie behöver praktiken.
Jag vet inte vart jag ska ta vägen på halloween riktigt.
Jag vet inte varför frukosten smakar bättre i skolan.
Jag vet inte hur folk kan tycka illa om julen.

Jag minns när jag tre dagar i rad satte på mig tröjor ut-och-in.
Jag minns när alla var sura på mig, Sofie och Carro hemma hos Rebecka.
Jag minns när Malin vek sig av skratt i baksätet när jag körde bil för andra gången i mitt liv.
Jag minns när Anna slog i huvudet för att hon koncentreade sig på att lyfta fötterna.
Jag minns när min frisör frågade: Varför fortsätter du låta dina vänner klippa dig? och jag verkligen inte hade något svar.

Jag misslyckades med att slutföra den här listan för att jag inte orkade skriva fem 'jag misslyckades med' saker.

Kommentarer
Postat av: terre

haha, lilla vän... ;)

2010-10-15 @ 17:24:02
URL: http://theresespettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0