Fredag

Skola som vanligt på dagen, hemma kl 16.30, som vanligt. Åkte mot Arvika 17.30 skulla ha varit framme 18.02 men blev mer än en timme försenade så vi var framme 19.10 istället! Trött när jag kom hem till Elin Men hon är så go så jag blett pigg direkt ändå. <3
Vi lagade middag, eller hon gjorde pajen jag skalade morötterna (a)
Så tittade vi på halva Bring it on, Date movie och gick på en natt-promenad genom Arvika. Det var super mysigt. Vi (eller okej då mest jag) sparkade sönder lövhögar som de så fint hade krattat ihop i parken, gungade kompis-gunga och tjötade om lite allt möjligt. Fast San Fransisco och Volvo Amazon var två stora samtalsämnen. Vi är fullt normala vi vet.










Hissen ner för att sedan gå uuuuuut


Det regnade löv i parken, så Elin såg ut som ett spöke...


Det är en lövhög där....

Det var min fredag! Den var alldeles utomordentligt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0