terre fjärde dagen i rad. kommer kännas tomt imorn :(((

Idag kom Terre till mig för ovanligheternas skull. Det var mycket rogivande! :D
Vi trashade kläder inför den lite sena hallonweenfesten jag ska på imorgon, som föresten ska bli aaaaskul! Ska äntligen få träffa Carrrrrrroooo Boooooood igen också. <3
Iaf så har vi rivjärnat ett par tights och en t-shirt och gjort oss nya hårband av ett par gamla knallgröna pyjamasbyxor! Jag ska vara utklädd till en "rocker" imorn men kommer nog mest se ut som en slashas, niiiice! (y)


Therse fick knäskydd- gjort av mina gamla pyjamasbyxor. Kan behövas när man ska till coop ::


Rivjärnet <3

Kommentarer
Postat av: terre

saknar dej idag... :( ja jävlar vilket snyggt pannband ! :D ::

2010-11-12 @ 18:17:10
URL: http://theresespettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0