tagga benet!

Var ju som sagt ätarkväll hos Therese på lördagen. Det var riktigt roligt ska ni veta. Vi åt tills vi sprack, drack tills vi dansa som galningar och skrattade tills vi grät!
Jag och Terre spelade äntligen in vår demo på Känn ingen sorg för mig göteborg, vi taggade benet som galningar, jag Anna och Sandra gick bus eller godis då vi träffade på en varg och en hagga, sen ner på kil, stå där medan Terre skämde ut oss, sen åka lite bil med Malin Karlsson, Johan och Louise. Sen cyklade jag och Sofie hem till mig ifrån Therese och självklart lyckades Sofie ramla pladask på gatan. Hon tog hela sängen och jag sov med gör mycket kuddar under huvet så jag har världens nackvärk. Men det var en bra kväll!


Vi hade ballonger!




Therse var taggad hela kvällen, alldeles för mycket överskotts-energi då och då! :@ :*


Sandra var glad, antar att det var för att hon fick träffa mig igen (a)


Vi rockade loss


Så jävla snygg!


Sheriffen! :*


Humöret var på topp hemma hos Terre!




Anna ser lite pörrigt ut?


Vi åt bullar med hästsperma bara för att det är sött och gött.



Det var den fin fina lördan!


Kommentarer
Postat av: terre

ojojoj, hemsssssska bilder ! XD

2010-11-01 @ 15:17:39
URL: http://theresespettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0