onsdag

Var med Simon, vi åkte till IKEA med Eva-Lena och Hugo. Simon fick sig en byrå, mkt fin. (Jag har en likadan, hehehehehe). Hittade en vas eller nåt som hette JÄTTEBRA och var tvungen att ta kort, tänkte mest på Sofie eftersom de inte hade gjort en särskrivnig. Hihihihihih.
På kvällen denna onsdag lekte vi med lego tillsammans med Daniel, Martin och Emilsson.





Blev lite överdrivet glad när jag såg att de plockat fram alla julsakerna också!




Jag gjorde en gubbe med vita skor, blåa byxor, blå-vit-randig tröja, rött huvud och en blå-svart keps!

Kommentarer
Postat av: terre

ja, det är verkligen skamligt att dom redan har börjat med julsaker ! (jag vet att du älskar detta faktum, men det måste finnas en gräns...helvete. :@)

2010-11-05 @ 23:29:10
URL: http://theresespettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0