Lördag

Förlåt förlåt förlåt för att jag inte uppdaterade igår! Kom på det när vi satt på bussen ut till Skoghall och fick lite halvt panik. Har blivit lite beroende av att skriva av mig här varje dag.

Igår kom iaf Therese hem till mig och så kollade vi på ringaren i notre dam, göör länge sen jag såg den! Under tiden diskuterade vi också vad för sorts vätska som skulle komma ur Quasimodos puckel om man stack hål på den. Therese kom fram till att det skulle bli pizza-sås! ^^

Sen gav vi oss iväg till Pekås och skulle köpa godis men det slutade med att hon köpta gifflar och jag singoalla! Höhö.
Blev att ta bussen in till stan, möta Larsson och Erik på mitt i city och sen vidare till Skoghall. Harry Potter maratonet blev väl kanske inte det längsta, såg 3 filmer. Fast jag och Larsson prata bort typ hela andra filmen xD Sammi var med en sväng men han drog ganska tidigt fast Erik dro tidigast. Jag och Larsson somna vid 5 och vakna halv 11. Var skitvarmt! Plus att jag sov med kläderna på så det blev ju inte svalare dirkekt ;D

Sitter just nu och kollar på Lizzie McGuire, nostalgikänsla! (y) Blir snart att dra till Simon där han och Jessica är :D Ikväll ska jag nog träffa Elin och Andreas också :)

Ja det var nog allt jag hade for now! Slänger upp bilder från onsdagen eftersom jag inte har några från gårdagen.
Ha det gött!




Doin' a Lersa?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0