Skoooolllan

Ja då var det tisdag och jag sitter i skolan för tillfället. Vi jobbar just nu med dekaler och min är skitful. Kanske flänger upp den nån dag om ni har tur, ni kan behöva er ett gott skratt.
Iaf så är jag rätt så creeped out av en person på skolan, kanske inte är så smart att nämna namn eller liknande men äcklig är han iaf! Tycker nån kan komma och jaga bort honom snart! :D
Det är ju nån som har varit väääldigt rolig och skickat mail från min facebook också. Så roligt att jag tror jag skrattar ihjäl mig -.-
Efter skolan idag blir det väl hem och sen ut på promenad om det hinns. Måste skriva romananalys, dokumentation och göra några skisser. Plus läsa ur en bok, åååh va tråkigt! Men snart är det sommarlov iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0