Skolan

Skrev ingenting igår eftersom vår router har gått sönder så jag hade inget internet -.-
Det var ju världens åskoväder över Kil och jag, Simon, Jessica och Emilsson var nere vid Fryken när det var som allra värst (eftersom Emilsson hade badat). Och jag är jätterädd för åska, jag tål det verkligen inte så jag var hur jävla rädd som helst! xD Såklart så kom det ju världens skyfall också och vi hade cyklat ner så då var vi ju också tvungna att cykla hem, det var ingen hit vill jag lova! Påvägen hem var jag lite smått panikslagen så jag skrek lite på Emilsson eftersom han gjorde det hela värre, förlåt mig. Vi blev ju såklart dyngsura också så jag stannade hemma hos Simon ett tag. Det var nog egentligen dumt gjort för sen när jag skulle hem så regnade det frtf lika mycket så jag blev blöt igen. Jippie.
Och idag så går inte tågen till Sunne eftersom regnet förstört banvallen så jag, Sofie och Linnea fick åka med lärar-Daniel i hans bil. Det var lite pinsamt må ni tro! Tvingade Linnea att sitta fram iaf, höhö. Blev lite spänt småprat och när vi var framme glömde vi tacka för skjutsen! ^^ Aja, ikväll blir det hem till Johan och Malin för att spela döda döda spel! :D Fast först måste jag städa lite hemma... Imorn kommer ju nämligen Sofie, Ingrid, Rebecka, Sandra, Johan och Louise hem till mig på lite grillning! Kommer nog bli mys.
Men nu ska jag gå och läsa på lite inför det nationella i matte vi har kl 9.40. Kommer gå såå bra. Jag kommer inte bli godkänd! Hehe. Men men, ni får ha det så gött så hörs vi nästa gång jag har tillgång till internet, ha det gött!
(För er som inte förstod av titeln så skriver jag alltså i skolan x)

Kommentarer
Postat av: Larsson

Låter härligt det!

Fjant du är som är så rädd för åska då Linda :D Haha Emilsson, galningen som badar i alla väder! Du får skylla på honom att ni drog dit xD

2010-05-21 @ 20:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0