Nattinlägg

Eftersom alla klagar på att jag aldrig uppdaterar så får jag väl göra det nu då, känns som om det är starten på alla min inlägg nu för tiden! ^^

I fredags var det Valborgsmässoafton! Började hemma hos Terre men slutade lite väl tvärt där ;D Drog ner till fryken med några ;) Sen följde jag Skoghallarna till station och gick hem sen, själv! Kan inte riktigt fatta att jag vågade, en sån räddhare jag är! Var väldigt kall när jag kom hem + att jag hade ont i fötterna och fel skor! Jag och Mona lyckades ju såklart byta skor! Eftersom vi var typ 3 eller 4 med likadana och med samma storlek, ska nog inte köpa massproducerade skor från stadium mer (n) inte och ha på fest iaf ;D

Lördagen spenderades med en hög drägg! Det var rätt härligt faktiskt, förutom att jag vaknade kl 8 och kunde inte somna om -.- Så Carro och Sofie kom till mig vid tio, jag hade inte gått upp när dom kom (a) Blev att se lite film sen drog Sofie hem en snabbsväng och Carro tvingade mig att äta frukost! :o Sen drog vi hem till Carro och grillade med Simon, Jessica, Edgren, Nathalie och Drägg Therese. Det var mysigt, vi såg film också :) Avatar, fast jag somna x) På Simons arm xD Hehe, förlåt. Gick hem runt halv ett, satte mig vid datorn och ja, here i am! Klockan är nu 04.15 och jag känner mig inte så direkt trött faktiskt! :)

Och nu kom min bror hem... -.-









Dagens drägg ses ovanstående ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0