Måndag

Ja jag vet att det inte blev någon uppdatering igår, men det var för att det inte funkade av någon anlednig ;o
Igår gick jag iaf upp halv tre och då satte jag mig vid datorn till typ sex och vid sju gick jag och Sofie ut på en pratig 5km. Det var kanske inte hur bra träning som helst men all träning är bra träning!

Skulle ha gått ut och gått idag men jag kände bara inte för det så jag fetade mig med lite glass + frysta hallon (värmda i micron) förut. Det var gott. Just nu sitter jag och småkollar lite på Djävuls rallyt med pappa. Ofta dom tar med Johan Palm när han inte ens har körkort? Han suger verkligen -.-

Aja, nu blir det nog snart lite kvällsmat och senare se färdigt på Atlantis som jag så smått började se igår!
Märkt att min blogg blivit lite av en tecknadfilm rekommendations blogg! Jag älskar verkligen tecknat, finns nästan inget bättre. Speciellt Disney <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den filmen suger!

2010-05-18 @ 14:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0