Maja

Sitter just nu i skolan, vi ska göra portfolios med alla arbeten vi hållit på med under året. Ganska omöjligt eftersom man raderat alla arbeten när man varit klar -.- För övrigt så sov jag till halv 10 idag :D Ganska gött när man varit uppe hela natten och sett på film. Igår kom Becca och Matte till mej och Henrik och då gick vi till sibylla och åt och då kom det in två fula fjortisar som stod och glodde på oss, sen gick dom in på toan och sen gick dom därifrån och sen gick vi därifrån och gick hem. Då såg vi på Heartbreak Hotel som var superbra och väldigt rolig även fast jag sett den ett antal gånger. Sen blev klockan sen och Matte och Becca gick hem till Matte och då så lade vi oss och sov och sen vaknade jag och nu sitter jag här :D // Maja

Höhö, ja. Det va en händelserik dag hon hade igår iaf! Hon klippte mig också, det blev bra faktiskt! Väldigt skönt att få klippa bort dom slitna topparna och tunna ut det litegrann. Gjorde slingor i förrgår också, dom blev inte riktigt lika bra eftersom färgen inte räckte ;s
Men men, igår så var jag med Jessica, vi åt pizza, gött! Sen mötte vi upp Simon lite senare för en fika och då träffade vi på Fisk! :D Det var trevligt att träffa honom igen, var ett tag sen nu. Vi byggde hus i en sandlåda och vi har visst ett incest-barn tillsammans! ;o Creepy!
Ikväll ska jag, Simon och förhoppningsvis Emilsson följa med Jessica hem till Boda. Det blir nog trevligt och jag hoppas på sol för då ska vi steka oss röa som räker!, fiska och grilla marschmallows kanske! Myspys :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0