Helg

Ja då har ännu en helg gått. Lördagen började tveksamt men jag hade iaf roligt! Det hela slutade med att vi sov 4 st på mitt rum, och dom som varit hos mig vet hur trångt det är! Elin och Larsson fick sova på liggunderlag, trädgårdsmöbeldynor och täcken xD Medans jag och Sammi delade på sängen ^^ Det var varmt som satan, så vid kl 8 fick Sammi öppna fönstret (y)
Har varit trött hela dagen så runt fyra fem la jag mig i sängen och kollade på Jafars återkomst. Var så trött att jag somnade, först vaknade jag efter en timme sen vaknade jag vid åtta (y) Det var den dagen liksom! Hehe.

Är det inte alltför jobbigt idrott imorn hoppas jag att det blir 5 km på Höjda, SOFIE?! (a) höhö.

Slänger upp några bilder fårn "övernattningen" ^^


Jag och Sammi ;D


LURFACE!




Thihihihi

Men nu blire att dra på en !!VHS!! och sova, good night!
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0