3OH!3

Sitter hemma och har det tråkigt för tillfället, finns ingenting att göra. Sååå... jag tror jag ska ta mig ett varmt bad med levande ljus och lyssna på 3OH!3 och Pendulum! :D Det låter väl sådär alldeles jätte mysigt? ;D

Imorn kommer bli en väldigt ovärd dag i skolan, vi börjar i vanlig tid men slutar vid lunch, alltså redan kl 11! Så det blir att ta bussen hem 12.15 (y) Hur härligt som helst eftersom det blir helg för oss, vi är nämligen lediga på bde torsdag och fredag! Ska kanske träna fotboll imorn också! :o Och på torsdag ska jag, Sofie, Carro och Therese antagligen gå Ömansmilen! Tror vi ska springa så långt vi orkar först och sen kanske köra lite intervaller. Så jag tror nästan jag börjar fotbollen på måndag istället? Spec eftersom jag har träningsverk sen idrotten igår och imorn är dag nummer två med träningsvärk så kommer det bli värre! ^^ Men den som lever får se! Behöver all träning jag kan få, vill lyckas bli smaaal nån gång (eller ja, smal går nog inte men smalare förhoppningsvis).

Men nu väntar badet, ha det gött!


Nathaniel Motte! <3

Sean Foreman! <3

Bilderna föreställer alltså de råheta sångarna i 3OH!3 :D

Kommentarer
Postat av: Josefin

Men Linda du MÅSTE komma imorgon !

2010-05-04 @ 19:02:10
Postat av: Simon Björkman

3OH!3 suger svetten :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0