Pixel hit och pixel dit

Har hört att det är dags för mig att börja uppdatera lite oftare? Höhö, vi får nog se hur det blir med det ;D Bärbara datorn har varit på lagning i typ två veckor nu så därför har det inte blivit något bloggande alls. Men idag ska vi nog hämta hem den så får ni hoppas på det bästa! ^

Just nu sitter jag iaf i skolan och har en väldigt tråkig lektion på Ideum -.- En lärare som pratar om upplösning, pixlar osv osv. Känner inte för att sitta och lyssna en massa idag :S

Jag har börjat träna lite smått hemma nu också! Känns riktigt gött! Förutom att jag har världens tränigsverk för tillfället :s Fast då känner man ju att man har gjort någonting :D och det är bra.

Om 7 dagar eller ja om 1 vecka så åker jag till Skåne! :D

Jä, nåt mer blir det inte just nu, ha det hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0