hej

Jag har hört rykten om att min älskade lilla Svenne-Penne kommer till Kil på midsommar?! :D
Gör du det kommer du inte undan från min stora famn!

Hihi, på jobbet idag sov vi. Ute på en gräsplätt, rätt trevligt faktiskt.


Jag smygfotade dig Caysa, förlåt (a)


Gårdagen spenderades såhär ungefär:


Målade på jobbet


Fin fina avtryck, mina till höger Caysas till vänster :)


Åkte till Copp forum på bergvik för att köpa hästgrejer till Emilsson ;)


Simon handla han!


Bre


bilbilbilbilbilbilbilbilbilbilbilbilbilbilbilbilbilbilbilbilbilbilbilbilbilbilbilbil

That's it, thihihihhi!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha emilsson såg riktigt proffsig ut! ;)

en fråga: vad skulle simon med alla diskborstar till? Diska? xD

2010-06-23 @ 21:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0