Fotboll ;D

Idag på jobbet fick vi måla en massa, det gillas!
Jag har lyckats fått färg överallt och både jag och Caysa är väldigt klumpiga har vi kommit fram till ;D Hon skvätte färg på mig också... Elaking.
Som lunch idag fick det bli glass, jag provade magnum gold och den var itne lika god som jag hade väntat mig. Men den går ann!

Det har varit härligt väder idag också ju, inga moln! Så när jag kom hem från jobbet kollade jag lite på Argentina - Sydkorea matchen men sen blev det att steka! Så jävla gött vare. Hoppad jag får åtminstone lite färg nudå.
Aja, just nu kollar jag på matchen mellan grekland och nigeria, hittills står det 1-1. Jag har faktiskt bestämt mig för att följa fotbolls vm så gott det går, i förrgår såg jag en match (tror jag), igår såg jag två och idag blir det tre. Faktiskt riktigt roligt att kolla på! :D Höhö, jag som aldrig riktigt varit en fotbolls-tittare förut!

Jordgubbar blir sen efter middan också, göööttt! <3

Det var allt for now, ciao!


Kommentarer
Postat av: Sven

jag saknar dig lindaaaaaaaaa :(

2010-06-19 @ 17:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0