Blandat

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade, men det är för att det är då fint väder ute! (y) Då vill man ju itne sitta inne vid datorn.

I torsdags så var jag iaf hemma hos Simon och hjälpte honom måla taket i källarn. Som tack bjöd han på mjukglass! (6) Och han var hungrig så han köpte en baguettesallad som såg völdigt vidrig ut!



I fredags så blev det att gå till fryken och sen hem igen typ ;p Med Simon, Jessica och Larsson.
I lördags blev det bergvik med mamma, Mona, Sara och Jocke :D Köpte två stora linnen, ett par tights och ett par skor. Plus att jag köpte ett par skor till Jocke också som student present :) På lördagskvällen/natten skulle vi se på braveheart också men alla somnade. Jag somna på emilsson! ;D
Igår var jag nere och solade vid fryken med några och efter det drog jag, Elin och Sofie till kils pizzan och käka sallad. Det var väldigt trevligt.


SKOR! :D (dålig bild)


Syns lite dåligt eftersom det typ sjukner in i bakgrunden xD men det är ett av linnena iaf (y)


Nytt linne nummer 2 + skorna

Just det! Kanske ska berätta att jag försov mig idag fast vi har sovmorgon så jag missade bussen. LEDIG DAG (y) ;) Men det var allt jag hade för idag iaf, ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0