Pojkar

Åh gud vad jag inte orkar skriva nåt riktigt seriöst inlägg, så drf tänkte jag lägga in bilder på några snyggingar!
Höhö, de kommer inte iordning utan jag gillar saker när dom är helt random.. ;) Bilderna är inte de bästa men ändå, titta och njut nu!


Vem kan motstå en snygging som Peter Facinelli? Inte jag iaf!
Ja, det är han som spelar Carlisle Cullen i twilight.


Rafael Nadal, het het het het het! tennisspelare från Spanien.


Federico Marchetti, otroligt snygg italienare. Andra målvakt i Italiens herrlandslag i årets VM.


Biggest Loser tränar-favoriten Bob Harper. Man kan inte tro att denna snygging är 44 år gammal! ;o


Jackson Rathbone, också han är med i Twlight filmerna. Det är såklart Jasper Cullen.
Vem smälter inte när man ser han stora ögon?


Nu kan man tro att jag är besatt av Twlight eftersom också denna man är med i filmerna. Dett är Kellan Lutz som spelar Emmett Cullen.


Måste ju såklart ha med favoriterna Nathaniel Motte och Sean Foreman (3OH!3)


Frankie Godoy från Make me a supermodel, väldigt söt.


Edward Speelers (Eragon) är både pojksöt och snygg på samma gång!

Det var några snyggingar jag hade på lager, men en avliden favorit finns kvar;


Åååååååååååååh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0